مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:152022-12-22اقتصادي

 ایجاد کنسولگری نقطه عطفی در گسترش مراودات تجاری هرمزگان با چین است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: افتتاح کنسولگری چین در استان هرمزگان به عنوان دروازه طلایی اقتصاد کشور نقطه عطفی در گسترش مراودات تجاری استان با این کشور است.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: افتتاح کنسولگری چین در استان هرمزگان به عنوان دروازه طلایی اقتصاد کشور نقطه عطفی در گسترش مراودات تجاری استان با این کشور است.

محمدرضا صفا صبح امروز (اول دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد رشد 67 درصدی صادرات به کشور چین هستیم و افتتاح این کنسولگری به درک متقابل و عمیق تری میان دو کشور می انجامد.

وی افزود: افزایش تعاملات بین استان هرمزگان و چین و به دنیال آن تسهیل فرآیند های صدور ویزا و اعطای امتیازات خاص به تجار در راستای شناسایی بیشتر بازارهای هدف از مزایای راه اندازی این کنسولگری در استان است.

🔹صفا تاکید کرد: دستیابی محصولات استان به بازارهای هدف و جذب سرمایه گذار از اهداف نخست اتاق بازرگانی هرمزگان است و چین نیز بازار مهمی برای محصولات استان محسوب می شود که دستیابی کارشناسی شده به آن می تواند جهش بسیار خوبی در اقتصاد استان فراهم آورد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ایجاد کنسولگری نقطه عطفی در گسترش مراودات تجاری هرمزگان با چین است

 ایجاد کنسولگری نقطه عطفی در گسترش مراودات تجاری هرمزگان با چین است